Utwórz konto i odbierz 5% stałego rabatu na wszystko dla swojej firmy ( nie dotyczy produktów promocyjnych )
ZWROTY
W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci koszty produktu oraz koszty dostawy.
Aby odstąpić od umowy zawartej przez internet, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@plafon.com.pl. Zachęcamy do skorzystania z gotowego formularza znajdującego się na naszej stronie w zakładce "ZAKUPY - Pliki do pobrania"
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512 054 431 lub pod adresem sklep@plafon.com.pl lub sporządzenie protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz przesłanie takiego protokołu na adres naszej poczty elektronicznej sklep@plafon.com.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prosimy o pobranie z zakładki "Zakupy - Pliki do pobrania" formularza reklamacji, wypełnenie go i przesłanie do nas na adres sklep@plafon.com.pl
W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia mailowo lub telefonicznie poinformujemy składającego reklamację o wyniku postępowania reklamacyjnego.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@plafon.com.pl lub telefonicznie: 512 054 431. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.